Горбанівський ЗДО ”Перлина”, Горбанівка
Вінницька область, Вінницький район

ЗДО "Перлина"

Звіт Директора

Горбанівського  закладу  дошкільної  освіти (ясла - садок) «Перлина»

Агрономічної сільської ради

Майбороди Галини Павлівни

за підсумками 2022-2023 н. р. перед колективом та громадськістю

http://dytsadok.org.ua/upload/users_files/34610101/05fe939ac4355ed894fa9382e2cc5af3.pptx

 

Звіт Директора

Горбанівського  закладу  дошкільної  освіти (ясла - садок) «Перлина»

Агрономічної сільської ради

Майбороди Галини Павлівни

за підсумками 2021-2022 н. р. перед колективом та громадськістю

 

 

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 року №55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів», відповідно до Положення про дошкільний навчальний заклад та Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, щорічно проводиться звітування керівників навчальних закладів.

Мета звітування: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом дошкільної освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

Завдання звітування:

1.   Забезпечити прозорість, відкритість та демократичність управління закладом освіти.

2.     Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління  закладом освіти.

 

 Закінчився складний та незвичний навчальний рік і  ми підводимо підсумки роботи  закладу. Керівництво роботою дошкільного закладу здійснюю відповідно до Статуту та річного плану роботи.

Я, як керівник, забезпечую:

  • реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради,

загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;

  • дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах,

 та інших органах, установах і організаціях;

  • у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;
  • приймаю на роботу та звільняю з посади працівників закладу при потребі;
  • контролюю організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
  • забезпечую дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників, збереження майна закладу;
  • відповідаю за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
  • контролюю відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
  • підтримую ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;

1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

Дошкільний заклад здійснює освітню діяльність відповідно до Статуту, колективному договору, річному плану роботи, освітньої програми закладу та стратегії розвитку закладу на 5 років.

ЗДО «Перлина» функціонує з 2003 року

Знаходиться за адресою:

с.Горбанівка, вул. Українська,18, Вінницького району

Телефон  098-96-72-950 ; 068-82-15-931

        E-mail: dnzperluna@ukr.net

        Код ЄДРПОУ 34610101

Мова освітнього процесу та мова повсякденного спілкування у  ЗДО є українська. 

Головна мета діяльності  закладу: забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового й духовного розвитку.

  Дошкільний заклад (ясла-садок) «Перлина» розміщений у пристосованому приміщенні . Проектна потужність дошкільного навчального закладу - 40місць.

Режим роботи закладу з 10,5-годинним режимом перебування дітей: з   7.30  до 18.00  .

У  закладі  дошкільної освіти функціонують: дві різновікові групи, які відвідує 31 дитина

 

 Група молодшого дошкільного віку «Веселка» (2-4 р.): 15 дітей;

 Група старшого дошкільного віку  «Сонечко» (4-6 р.): 17 дітей.

  • методичний кабінет – центр  методичної роботи з педагогічними кадрами дошкільного  закладу, наповнення якого здійснюється відповідно до Положення про роботу методичного кабінету;
  • комора для зберігання продуктів, забезпечена: 1 холодильником та морозильною камерою,  стелажами для зберігання продуктів, малими вагами;
  • харчоблок, забезпечений технологічним обладнанням: 1 електроплита,  1 електром’ясорубка,  вентиляційна система,   ваги, необхідний посуд (каструлі, сковороди, миски, ножі, розливні ложки тощо);
  • забезпечена двома пральними машинами,  праскою, всім необхідним обладнанням;

Матеріально-технічний стан  групових приміщень відповідає нормам санітарно-гігієнічного забезпечення. Групи укомплектовані м’яким і твердим інвентарем.   Кухонний посуд для отримання страв з харчоблоку відповідає вимогам інструкції з організації харчування. Столовий посуд для харчування дітей у групах забезпечений у достатній кількості, естетичний, в хорошому стані.   Посуд, меблі, постільна білизна, рушники марковані згідно санітарно-гігієнічних вимог. Достатньо інвентарю для прибирання приміщень, який маркований та правильно зберігається. 

Заклад підключений до мережі Інтернет та забезпечений технічними засобами навчання: комп’ютером та ноутбуком, принтером, двома телевізорами.

Територія впорядкована, огороджена, озеленена, обладнана необхідними спорудами. На території розміщені: дитячі ігрові майданчики, відокремлені зеленими насадженнями, фізкультурний майданчик, квіткові ділянки, фруктові дерева. Обладнання на майданчиках відповідає росту і віку дітей, надійно і стійко закріплене. Наявні акти обстеження фізкультурного та іншого ігрового обладнання для безпечного використання в роботі з дітьми.  На одному майданчику є тіньовий навіс для захисту від сонця й опадів, на другому майданчику відсутнй.

Постійно вдосконалюється матеріально-технічний стан приміщення та території нашого закладу:

  • всі групові приміщення  забезпечені , пилососами;
  • повністю забезпечені м’яким інвентарем: постільною білизною, рушниками для дітей, спецодягом для працівників, гардинами та шторами, покривалами, килимами, килимовими доріжками тощо.
  • 2. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Визначальним чинником, від якого залежить якість і кінцевий результат будь-якого закладу освіти є його кадрове забезпечення. Заклад забезпечений педагогічними кадрами і технічним персоналом повністю і в якісному складі. Всього працівників в закладі дошкільної освіти – 11. З них педагогів – 4. За рівнем кваліфікації педагоги мають такі кваліфікаційні категорії: ІІ кваліфікаційна категорія – 1 педагог, категорія «спеціаліст» – 1 педагог,11 тарифний розряд – 2 педагоги.

  • За рівнем освіти педагоги мають:  вищу відповідну педагогічну освіту - 2 педагогів та 2 незакінчену вищу. Важливим напрямком підвищення професійного рівня педагогів є атестація   працівників.  Адміністрацією закладу достатня увага приділяється організації проведення атестації педагогічних працівників, відповідно вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників. Складено перспективний план атестації педагогічних працівників, план роботи засідань атестаційної комісії на навчальний рік, видано накази. Адміністрацією та членами атестаційної комісії відвідуються навчальні заняття, вивчається система роботи педагогів, творчі звіти педагогів заслуховуються на засіданні педагогічної ради. У 2021-2022 н.р.  атестувався один педагогічний працівник на підтвердження 11 розряду.
  • Важливим напрямком підвищення професійного рівня педагогів є курсова перепідготовка. В 2021-2022 навчальному році курсову перепідготовку пройшла вихователь Іглінська С.М.

 

Важливим завданням дошкільної освіти є консолідація зусиль влади, закладів освіти, громадськості з метою забезпечення необхідних умов для розвитку, освіти, повноцінної соціалізації дітей і створення безпечного освітнього середовища. Постійний діалог між засновниками ЗДО, представниками громад, державних органів дають змогу оцінити та визначити необхідні заходи в організації діяльності закладів у воєнний час та такі заходи, які будуть спрямовані на відродження дошкільної освіти у повоєнний період.

3. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

 

Заклад дошкільної освіти:

  • задовольняє потреби громадян в здобутті дошкільної освіти;
  • забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти;
  • створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;
  • формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;
  • сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей;
  • здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодію з сім'єю;
  • є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей дошкільного віку; додержується фінансової дисципліни, зберігає матеріально-технічну базу;
  • здійснює інші повноваження відповідно до статуту дошкільного навчального закладу.

Означені завдання мають реалізовуватися на різних рівнях. 

На державному рівні цей процес забезпечується своєчасним та миттєвим законотворчим реагуванням на освітні виклики, що постають в умовах воєнного стану. Зокрема, 20 березня 2022 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану». Він створює умови для відновлення якісного та безпечного освітнього процесу в умовах воєнного стану. Державні гарантії педагогічним і науково-педагогічним працівникам визначає нова стаття 57-1 Закону України «Про освіту».

Нормативно-правове забезпечення

Закон України:

Листи МОН: 

 

Освітній процес в ЗДО будується у відповідності до програмно-методичного забезпечення та представляє єдиний комплекс освітніх компонентів для набуття вихованцями компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, чинними освітніми комплексними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і  науки України.

Використовуються навчальні програми, які відповідають Переліку навчальних видань, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2021/2022 навчальному році. А саме:

  1. Комплексні:

-         Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» /наук.кер.

проекту В.О.Огнев’юк;методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»;

Парціальні:

-         «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років  (авт. Лохвицька Л. В.);

-         «Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт.: Березіна О. М., Гніровська О. З.,   Линник Т. А.);

-         «Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.);

-         «Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку(авт.: О.Т.Каплуновська, І.І.Кичата, Ю.М.Палець);

-         «Граючись вчимося. Англійська мова», програма для дітей старшого дошкільного віку, методичні рекомендації (авт.: Гунько С., Гусак Л., Лещенко З.);

-       «Казкова фізкультура»,  програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку М.М.Єфименко;

Для ефективного вирішення проблем навчання та виховання дітей педагоги перебували у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні методики.

Виходячи з аналізу освітньої і методичної роботи, враховуючи досягнення і перспективи розвитку, діагностичне анкетування педагогів, з метою усунення недоліків і підвищення ефективності роботи, методична робота в закладі спрямована у відповідності до пріоритетних напрямків діяльності установи.

Організацію та керівництво методичної роботи в закладі здійснює директор Майборода Г.П., тобто я. Вся методична робота підпорядкована річному плану роботи.

На базі методичного кабінету постійно розгортались різні форми інтерактивної взаємодії педагогів.  Крім педагогічних рад, педагогічних годин, консультацій, проводились майстер-класи ,заняття з елементами тренінгу, мозкові штурми, рольові й ділові ігри, засідання за круглим столом з обміну досвідом, семінари-практикуми тощо. Всі ці форми роботи були дієвими та оперативними.

Впродовж 2021-2022 навчального року було проведено чотири педагогічні ради. На педагогічних радах розглядалися актуальні питання, зокрема:

 І. Тема: Річний план роботи ДНЗ – документ прямої дії

ІІ. Тема: «Формування мовленнєвої та пізнавальної компетентності дошкільників за допомогою мнемотехніки»

ІІІ.  Тема:    « Національно – патріотичне виховання засобами української народної гри»

ІV. Тема: «Діти – це щастя , яке створене нашою працею». Результати ефективності вибраних форм і методів організації освітньо-виховної та методичної роботи.

При підготовці до педагогічних рад педагогами проводились колективні перегляди.

З метою ефективного та якісного забезпечення освітнього процесу в ЗДО в умовах дистанційної роботи, з метою розширення та уточнення знань дітей  з основних напрямів патріотичного виховання дітей дошкільного віку організовано та проведено  Теоретично – практичний семінар  «Патріотичне виховання дошкільників засобами інтегрованої освітньої діяльності»

 

Річний план 2021-2022 н.р. передбачав вирішення колективом таких завдань:

  1. Сприяти формуванню мовлення дошкільнят, як складової комунікативно - мовленнєвого розвитку, засобами театрально - ігрової діяльності.
  2. Проектна діяльність у роботі з дошкільниками.
  3. Створення пошуково-дослідної лабораторії у закладі дошкільної освіти.

Виконуючи завдання намічені у річному плані за 2021-2022 н.р., педагогічний колектив закладу намагався створити найсприятливіші умови для успішного розвитку, навчання та виховання дітей. Заняття було провідною, але не єдиною формою навчання дітей. На заняття виносився лише основоположний зміст програми, який знаходив своє продовження в цільових прогулянках, екскурсіях, іграх, пошуково-дослідницькій діяльності. В роботі з дітьми використовувались як традиційні так і нетрадиційні підходи; цікаво проходили заняття у формі змагань, подорожей, екскурсій. 

Педагоги  використовували в своїй роботі з дітьми різноманітні виховні технології, такі як:  різноманітні ігрові технології, проективні діагностики. Поміж багатьох інноваційних технологій  у системі дошкільної освіти, що спрямовані на реалізацію особистісно – орієнтованого підходу , найхарактернішою є проектна методика навчання. Проектне навчання завжди орієнтоване на самостійну активно – пізнавальну практичну діяльність дитини під час розв’язання особистісно – значущих проблем. Проектування сприяє підвищенню пізнавальної активності дітей, набуття ними досвіду продуктивної діяльності, колективної праці  тощо. Участь у побудові та реалізації проекту дає дитині можливість експериментувати, синтезувати набуті знання і вміння, розвивати свої творчі здібності та комунікативні навички.

 Протягом 2021 – 2022 н.р. педагоги закладу продовжували ефективно використовувати та  впроваджувати  у роботі з дітьми метод проектів.  В основу методу покладена ідея, що будь-яка освітня діяльність повинна бути спрямована суто на результат, досягнення якої має здійснюватися спільною роботою дитячого колективу і педагога. При цьому всі дійові особи працюють над єдиною темою.

Впроваджуючи інноваційні технології в практику роботи з дітьми педагоги проводили тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні, сюжетно – динамічні заняття в залежності від освітніх ліній, обраного напрямку, що забезпечує високу продуктивність діяльності дітей. Під час таких занять діти розкуті, емоційні, , сприймають і вирішують різноманітні пізнавальні та проблемні завдання, дають відповіді на запитання, самостійно роблять висновки та узагальнення, висловлюють судження.

Дієвою формою підвищення наукового, фахового та методичного рівня педагогів є, було і залишається методичне об’єднання. Педагоги нашого закладу приймали активну участь у даних заходах, під час яких ділилися досвідом, отримували нові знання.

          Планування контролю за станом освітнього процесу в дошкільному закладі було системним, відповідало річним завданням закладу та було спрямоване не лише на виявлення недоліків, а й на глибоке вивчення стану навчально-виховного процесу з метою його удосконалення, надання своєчасної допомоги вихователям.

Вивчення стану життєдіяльності дітей традиційно проводилось у вигляді контролю за навчально-виховною роботою,  який передбачає одну фронтальну перевірку старшої групи та дві тематичні перевірки.

   Оперативний контроль передбачав перевірку дотримання правил внутрішнього порядку, стану ігрових приміщень, рівень створення навчально-ігрового середовища, обладнання куточків для театралізованої діяльності, стан батьківських куточків, стан документації, рівень планування, дотримання рухового режиму в процесі перебування в дитячому садку, використання коригуючи вправ, робота з фізичного виховання, рівень володіння дітьми знаннями з валеології, форми роботи з мовлення, санітарний стан груп.

Відповідно до річного плану роботи ЗДО протягом року проводилась ретельна робота з охорони життя та здоров’я дітей, та запобігання дитячого травматизму. Ці питання знаходяться на постійному контролі адміністрації дошкільного закладу, обговорюються на педагогічних радах, виробничих нарадах, батьківських зборах. Нещасних випадків з дітьми під час навчально-виховного процесу не було. Цьому сприяла розташована в батьківських куточках і постійно поновлювана інформація щодо попередження різних видів травмування дітей, різноманітні форми роботи з дітьми: заняття, бесіди, дидактичні ігри, цільові прогулянки тощо, за допомогою яких у дітей формувались уявлення про можливі небезпечні ситуації, відпрацьовувались стереотипи поведінки в умовах загрози та виникнення небезпечних ситуацій. Результат роботи – відсутність травматизму дітей. 

На достатньому рівні проводяться  традиційні щорічні заходи: «Тиждень безпеки дитини», «Тиждень знань з основ безпеки дитини», «Місячник цивільного захисту», під час яких мали місце цікаві форми роботи з дітьми, батьками, працівниками з різних розділів безпеки життєдіяльності.

Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей. У кожній віковій групі наявний  листок здоров’я вихованців, згідно з яким  проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи. Ефективність оздоровчих заходів визначалася тим, що поєднувалася тривала комплексна інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з корекційно-педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників. 

      На розкриття особистісного потенціалу дитини в умовах її соціального розвитку було спрямовано роботу усіх служб дошкільного закладу.

Вивчення особистості дитини відбувалося в таких напрямках:

1.     Виявлення особливостей психічного розвитку кожної дитини, що дозволило впливати на темп і зміст освітнього процесу, а також будувати корекційно-розвивальну роботу.

Першою сходинкою роботи вихователя закладу є аналіз адаптації дітей. Адже, успішність процесу адаптації новоприбулих дітей до умов дошкільного навчального закладу є важливою умовою для подальшої соціалізації дитини. Входження і звикання дитини до режиму дня, до дисциплінарних вимог, до спілкування з новими дорослими та однолітками є першими випробуваннями у більшому соціумі, поза сім’єю.

Метою дослідження було виявлення успішно адаптованих дітей та таких дітей, які мають труднощі в адаптації.

Для дослідження використано:

•Методику спостереження за новоприбулими дітьми у різних видах діяльності: вільна гра, заняття з вихователем, прогулянки, прийом їжі, сон. Поза увагою не залишився загальний емоційний стан дитини впродовж дня.

• Були проведені спостереження (під час вільної діяльності дітей, виконання режимних моментів (прийом їжі, відвідування туалетної кімнати, підготовка до сну), на заняттях з музичного виховання, фізкультури, з вихователем, на прогулянці).

Вивчення готовності дітей проводилося за наступними напрямками:

1. Рівень розвитку  пізнавальної активності, допитливості  під час організованої пізнавальної діяльності та прогулянках, екскурсіях;

2. Оволодіння елементами навчальної діяльності;

3.Прояви довільної регуляції поведінки: організованість, зосередженість, уважність, самостійність;

4. Готовність до подолання труднощів;

5. Соціальна активність.

2. Діагностування дошкільників на рівень сформованості знань, умінь та навичок у відповідності до програми.

          Для ефективного всебічного вивчення кожної дитини і з’ясування напрямків роботи з вихованцями впродовж навчального року були проведені зрізи з метою виявлення рівня знань, вмінь та навичок вихованців.

          Якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, покращенню якості володіння різноманітними методами роботи

   Робота з батьками наших вихованців тісно взаємопов’язана з усіма напрямками роботи  дошкільного закладу, а саме:

  • адміністративно-господарською службою: проведення вступної бесіди та інструктажу, проведення  благодійних акцій, проведення спільної господарської діяльності, залучення батьків до участі в толоках, облаштуванні території тощо;
  • методичною роботою: проведення групових та загальних батьківських зборів, виготовлення куточків для батьків, проведення відкритих переглядів занять тричі на рік, участь батьків у проведенні свят та розваг;
  • спільна робота з оптимальної адаптації дітей, використання методів діагностування сім’ї (анкети, опитувальники, тести), тренінги для батьків;
  • медична робота: ознайомлювальні бесіди про стан здоров’я малюка, консультації з батьками, своєчасність та розповсюдження даних антропометричних змін, рекомендації щодо збалансованого харчування дитини, оздоровчі та загартовуючі процедури.

         З метою задоволення потреб у наданні освітніх послуг протягом року проводилось неодноразове анкетування батьківського загалу на предмет оцінювання роботи колективу. Анкетування батьків засвідчило такі результати роботи дошкільного закладу у співпраці із сім’ями вихованців: визначення рівня задоволення дітей від відвідування закладу показало, що 85% вихованців закладу відвідують його із задоволенням і тільки 13% в залежності від настрою, та 2% невдоволених  реакцією дитини, на що буде спрямовано роботу вихователів та адміністрації.

  • рівень задоволеності батьків організацією роботи закладу загалом та складом його працівників довів, що заклад рухається в потрібному напрямку тому що, 88% батьків оцінили рівень нашої роботи, як високий і лише 12% стверджують, що досягнення закладу знаходяться на середньому рівні. 

Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, змісту Базового компонента дошкільної освіти в Україні, одним з головних завдань, що стоїть перед закладом, вважається взаємодія з сім'єю. Протягом року педагогічний колектив ЗДО працював над питанням модернізації підходів у роботі з родинами та розвитку партнерських відносин між закладом та сім'єю.

Вихователі дошкільного навчального закладу постійно поновлювали інформації в батьківських куточках, залучали батьків до організації освітньо-виховного процесу. Вдало проходили спільні виставки робіт батьків і дітей за різними темами, конкурси малюнків, спільні свята та розваги.  Протягом року проводились спільні заходи та виставки. 

            Таким чином, річний план за 2021 – 2022 навчальний рік був реальним, дозволив досягти поставлених цілей. 

 

4.ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ

 

        З 1 січня 2022 року відбудуться кардинальні зміни харчування у всіх навчальних закладах України, також і у нашому.

З 1 січня 2022 року набирала чинності постанова №305 Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у навчальних закладах та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». В основу цієї сили входить більше фруктів, риб, овочів – менше солі, цукру, хліба. Консервація, ковбасні, кондитерські вироби – заборонені у навчальних закладах та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку.

Система та процес харчування востаннє змінювався 21 рік тому, часткові зміни розпочалися ще два роки тому. МОЗ рекомендує ці зміни почати з сімейного харчування, тож дитині буде легше адаптуватися. Нездорове харчування викликає різні види захворюваності.

Зміни у меню:

·        Більше фруктів, овочів (відповідно до вікової норми);

·        Зменшити вживання жирів;

·        Зменшити кількість цукру, солі;

·        Зменшити кількість споживання хліба;

·        Зменшити кількість соку, чаю, какао, компоту;

·        зменшити кількість вживання картоплі;

·        Збільшити вживання риби, птахів.

Розроблено три способи харчування: аутсорсинг (передача кампанією частини її завдань або процесів стороннім виконавцям на умовах субпідряду), кейтеринг (галузь громадського харчування на виїзд), власне приготування, основна маса навчальних закладів використовує власне приготування, але все залежить від результатів тендерів. У їжі для дітей до 4 років, сіль взагалі не буде.

У харчуванні нами розроблене чотиритижневе сезонне меню, щодня працівник установи складає меню-розклад, де вказує вік кожної групи дітей, кількість продуктів, повну назву страв, кількість порцій, тепер будуть за масою нетто, а не за масою брутто. Кожна страва затверджена керівником закладу з технологічної карти, потім усе це заносять до Картотеки страв. У дитячому садку полудень буде замінений вечерею, так буде три їди; сніданок обід вечеря.

 

5.ЗАХОДИ ЩОДО ЗМІЦНЕННЯ ТА МОДЕРНІЗАЦІЇ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Фінансова діяльність закладу дошкільної освіти впродовж 2021-2022 н.р. була спрямована на покращення, удосконалення і модернізацію матеріальної бази ЗДО, створення належних умов для здійснення освітнього процесу, підтримку життєдіяльності закладу.

В рамках підготовки до 2021-2022 навчального року зусиллями адміністрації, батьків та працівників закладу дошкільної освіти виконано ряд заходів, спрямованих на покращення матеріальної бази

Для виконання цих заходів використані бюджетні кошти на придбання:

крем – мило «Ушастий нянь»;

паперові рушники;

антисептик;

деззасіб «Санітаб»;

дератизацію та дезинфекцію приміщень;

курси цивільного захисту;

проведення медичного огляду;

технічне обслуговування вогнегасників;

аналіз води;

телекомунікаційні послуги;

кошти не заборонені законодавством:

поточний ремонт групових приміщень та території;

ремонт пральної машини;

 придбання канцелярських товарів;

принтера

З метою підготовки до нового 2022-2023 навчального року також спільними зусиллями адміністрації, батьків та працівників закладу дошкільної освіти плануємо провести певні заходи, зокрема:

Виконати:

- підготовка укриття для забезпечення вимог функціонування закладу;

- заміну піску в пісочницях;

-   вимірювання контуру заземлюючих пристроїв, опору ізоляції силових та

освітлювальних електроприладів;

- промивка та випробування  внутрішньобудинкової системи опалення;

 

Закупити:

- пральні, мийні  засоби;

- медикаменти та перев’язувальні матеріали;

Від імені всього колективу закладу і наших вихованців хочу подякувати засновнику закладу – Агрономічній сільській раді, відділу освіти МСКТ Агрономічної сільської ради, працівникам ЗДО, батькам наших вихованців за спільну допомогу у забезпеченні функціонування закладу. Обіцяю, що буду надалі працювати над вирішенням проблем, над всім тим, без чого неможливо надати якісну дошкільну освіту дошкільнятам, з метою створення затишку та комфорту для всіх учасників освітнього процесу.

 

https://www.facebook.com/agronomichne.culture

Логін: *

Пароль: *