21 листопада День Сідності та Свободи
«ТОЙ, ХТО ЗАБУВ КОЛИСКУ, З ЯКОЇ ПІДНЯВСЯ, ЩОБ ПІТИ ПО ЗЕМЛІ, ХТО БАЙДУЖИЙ ДО МАТЕРІ, ЩО ВИГОДУВАЛА ТА ВИХОВАЛА ЙОГО, НЕ ЗДАТЕН ПЕРЕЖИВАТИ ВИСОКІ ПАТРІОТИЧНІ ПОЧУТТЯ»
В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ
Відповідно до заходів відділу освіти щодо відзначення в Україні «Дня Гідності і Свободи» в Горбанівському закладі дошкільної освіти «Перлина» було проведено ряд заходів: Вихователем старшої групи «Сонечко» В.А. Ковалевською 21.11.2022 року було проведено тематичну бесіду з дітьми: «21 листопада День Гідності та Свободи» та тематичне інтегроване заняття: «Щасливі діти-вільної країни». Вихователь приділила увагу проблемі формування моральних почуттів з усвідомлення єдності України та найголовнішої людської радості – жити серед людей. Вчила дітей бачити і відчувати, розуміти і переживати всім серцем, шанобливо ставитися до оточуючих та спільних цінностей українського народу, українського козацтва.
Вихователем молодшої групи: «Веселка» О.О. Зралко 18.11.2022 р.було проведено тематичну бесіду: «Я маленький українець і я цим пишаюсь» та 21.11.2022р.тематичне інтегроване заняття: «Ми усі різні, але ми єдині». Вихователь приділила увагу проблемі виховання як моральних ,так і патріотичних почуттів у дітей: любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності - віддати життя за її свободу і незалежність.
Також 18.11.2022року було переглянуто з дітьми документальний фільм «Небесна сотня. Герої не вмирають. Зима, що нас змінила»-фільм, який не тільки нагадує тяжкі події у новітній історії України, а й виховує у дітей патріотичну свідомість ,любов до Батьківщини , бажання стати гідними громадянами України.
Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно - позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання. Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята. Для патріотичного виховання важливо правильно визначити віковий етап, на якому стає можливим активне формування у дітей патріотичних почуттів. Найсприятливішим для початку систематичного патріотичного виховання є середній дошкільний вік, коли особливо активізується інтерес дитини до соціального світу, суспільних явищ. Цілеспрямоване патріотичне виховання повинно поєднувати любов до найближчих людей з формуванням такого ж ставлення і до певних феноменів суспільного буття.
Під час проведення заходів ми виховували у дітей любов до Батьківщини та всього оточуючого ,вчили вмінню співпереживати та оберігати честь та славу нашого народу, бути справжніми патріотами своєї держави і ніколи не забувати про людей, які боролись за Свободу та Гідність нашого народу.