Педагогічна рада на тему «Формування здоров’я зберігаючої компетентності дітей шляхом активації рухового режиму».
Сьогодні у нашому закладі відбулася педагогічна рада на тему «Формування здоров’язберігаючої компетентності дітей шляхом активації рухового режиму».
Основні питання, які розглянули:
Організація здоров’язбережувальної діяльності у закладі дошкільної освіти.
Принципи здоров’язбережувальної діяльності.
Система управління здоров’язбережувальною діяльністю.
Система загартування в дошкільному закладі.
Практична частина була присвячена руховій активності дітей. Кожен педагог представив один із видів рухливих ігор:
Малорухливі ігри – для розвитку уваги та дрібної моторики.
Ігри на залагодження та взаємодію – сприяють розвитку комунікативних навичок.
Нейроігри – активізують роботу мозку, координацію та емоційну сферу.
Ігри за технологією «Навчання в русі» О. Дубогай – ефективний метод поєднання фізичної активності з навчанням, який сприяє кращому засвоєнню матеріалу через рух.
Під час зустрічі дійшли висновку, що рухова активність у дошкільному віці є ключовим фактором гармонійного розвитку дитини. Тому впровадження сучасних здоров’язбережувальних технологій є пріоритетним напрямком у роботі педагогів.
Рух – це життя! А гра – найкращий спосіб навчання та розвитку!